Tema: Re: Stiklo audinio klijavimas
Autorius: Rokas
Data: 2009-04-14 13:47:45
Jei jau nores skilti, tai jokie tapetai ar juostos nepades - per skystas tai
daigtas, kad namo judejima sulaikytu. IMHO - garantuoju 90%, pamates
yskilima nuliusi, bet ishgeres 2 shvyturius - apsiraminsi. Kita situacija
bus, jei priklijuosi tapeto per visa plota - tada reiks 4 shvyturiu, nes bus
gaila ishmestu pinigu ir sugaishto laiko.