Tema: Re: Stiklo audinio klijavimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-14 13:03:05
o greiciausiai ne tik krastai skilines, o ir sujungimai :)
Siaip jei tai stogas ar perdengimas mednis, tai reikia neuzmirsti, kad ne tik pats medis vaiksto nuo dregmes pokyciu, bet ir jo apkrovos kieciasi. Slapias sniegas sudaro nemaza apkrova, del to konstrukcija siek tiek suvaiksto, jei perdanga tai ka sunkesnio numesi, pasokinesi ir ziurek skilimas.
Geriau kovok ne su paciu skilimu, o stenkis, kad skilimas butu ten kur tu nori. Padaryk deformacines zonas siules ar kazkas panasaus.

T:)