Tema: Re: sienu dazymas II
Autorius: Dar321
Data: 2011-09-07 12:37:28
Kadais esu vieną kambarį ir koridorių daręs pats ir gruntavau po kožno
glaistymo/švitrinimo, o samdytas rekomenduotas meisteris (dirbo tikrai
gerai ir nusiskundimų neturu) gruntavo tik prieš glaistymą ir dažymą.
Reziume - užpylus susiedams iš viršaus (per rocetes vanduo kriokliais
bėgo), ant mano darytų sienų/lubų beveik nė pėdsako, o meisterio - keliose
vietose atšokę/pasigarankščiavę špakliai, dažai...

p.s. gruntuojant prieš dažymą, visad įdedu šiek tiek dažų į gruntą.