Tema: Re: sienu dazymas II
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-06 16:31:56
uztat pas save rusyje tinkuotas sienas glaisciau 1 karta, o kambariuose tik 2 kartus. Jei ziureti pagal idealizto poziuri, tai kambariuose dar minum 1 karta jei ne 2 reiktu glaistyti. Bet man gerai ir taip, juolab, kad kol vaikai paaugs, visas tas papildomas glaistymas bus nuejes per niek :) Kai perdazinesiu, jei netingesiu prabrauksiu ant esamu dazu su glaistykle ir uzsilygins nelygumai.

T:)

"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:j455v4$r47$1@trimpas.omnitel.net...
> Rusyje tinkuota siena nuglaisciau marmuriniu glaistu ir nudaziau. Jokiu ten
> gruntu ir pan. Blem gavos tas pas, kaip kambariuose, taip gerai net
> nereikejo. Jau taip 8 metai ir luptis nieks nezada. Kaip taisykle
> pastebejau, kad tokius darbus darant nekritinese vietose a-la rusys
> rezultatas dazniausiai pranoksta lukescius.
>
> Lupas kaip taisykle kai an lievu dazu ant virsaus dazai, tie senieji
> atmirksta ir apie voleli vyniojas, va tada sudas jau. Tada siena drekini
> gausiai, lupi senus dazus lauk, plauni, uzglaistai nelygumus ir tada dazai.
>

> "Milordas" <no@spam.lt> wrote in message

>>> 4 glaistas, sveitimas, gruntas, jai dar reikia glaistas, sveitimas