Tema: Re: sienu dazymas II
Autorius: Sail
Data: 2011-09-06 16:49:04
Nu super duper lygios sienos papildomos laimes ir gyvenimo komforto
neprideda labai. Akis pripranta ir px. Jei uz pinigus daro ir prixalturina,
tada jau kvailiu jautiesi, o jei pats zemesniu standartu pasidarai, tai
viskas OK.

O paskiau gyvendamas nesi ka nors, pyst kampu i siena netycia ir turi duobe.
Bet pagalvoji - na ir velniai nemate, ir vel gerai.
Vaikai gavo kazkokiu donaldu su priedais - toks lipnus melynas snarglys - ir
taikliu metimu prilipde prie lubu. Liko fainas melynas blynas. Nu ir xer s
nim, kaip sako.