Tema: Re: Reikia patarimo: Konstruoju sildymo katilo valdymo schema
Autorius: ab
Data: 2011-09-05 12:27:26
Evaldas wrote on 2011.09.05 11:49:
> Nu tai su keturiomis relemis tai ir padarysi, jei bet kokiu nedesi tai nebus
> baisiai griozdiska. Reikes tik kontaktus tinkmai sujungt.

gal kokią nuorodėlę turėtum į kokias nedideles rėlytes?

> Kita vertus uzsidarius voztuvams temperatura katile greitai pakils ir jis
> issijungs pats. Tiesa, retkarciais ir labai trumpam isijungs tam, kad
> atstatyti temperatura, bet tai gal nera labai blogai ?

dar yra keletas kontūrų (kurie nepririšti prie jokio termostato), pvz.
tambūras. Nenorėčiau, kad jis būtų šildomas, kai kambarių termostatai
sako, kad nereikia šilumos.

Nu čia kažką noriu pasidaryti panašaus iį paprastą valdymą su vienu
centriniu termostatu, tik šiuo atveju pas mane jis ne vienas ir
išdėstytas skirtinguose kambariuose. ;)