Tema: Re: Reikia patarimo: Konstruoju šildymo katilo valdymo schemą
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-09-05 11:57:27
On 09/05/2011 10:21 AM, ab wrote:
> Noriu pasidaryti tokią sistemėlę: kiekviename kambaryje yra po kambario
> termostatą, kurių pagalba nusistatau norimą temperatūrą atskiruose
> kambariuose. Pasiekus norimą temperatūrą, kolektoriuje uždaromi
> atitinkami to kambario šildymo kontūrai (tiek grindinis, tiek
> radijatoriai). Jeigu daryt įprastai - viskas paprasta, nuo kambario
> termostatų eina laidai iki elektroninių vožtuvų (pavarų), kurie
> atidaro/uždaro reikiamus kontūrus.
>
> Tačiau noriu pasidaryti taip, kad esant atvejui, kai šilumos nebereikia
> nė vienam kambariui (visuose pasiekta norima temperatūra), katilas būtų
> [...]

Vieną būtent tai daranti daiktą buvau neseniai aptikes:
http://content.wavin.com/WAXLT.NSF/pages/TempowerI5LT/$FILE/Laidinio_AC-814_ir_belaidzio_valdymo_bloku_AC-8014_vartojimo_instrukcijos.pdf

"AC-8000R įmontuotas elektros relės modulis gali būti naudojamas
siurblio valdymui. Antras AC-8000R modulis gali naudojamas katilo
valdymui. Abi rėlės dirba pagal OR logiką: jos yra jungtos, jei nors
vienas iš 14 išėjimų yra aktyvuotas."

Daro viską ko tau reikia ir net šiek tiek daugiau ;)

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com