Tema: Re: Reikia patarimo: Konstruoju sildymo katilo valdymo schema
Autorius: Evaldas
Data: 2011-09-05 11:49:20
Nu tai su keturiomis relemis tai ir padarysi, jei bet kokiu nedesi tai nebus
baisiai griozdiska. Reikes tik kontaktus tinkmai sujungt.
Kita vertus uzsidarius voztuvams temperatura katile greitai pakils ir jis
issijungs pats. Tiesa, retkarciais ir labai trumpam isijungs tam, kad
atstatyti temperatura, bet tai gal nera labai blogai ? Apsietum be visu tu
kibenimatiku, kurios anksciau ar veliau pradeda gliucinti kol galutinai
uzpisa ir yra ismetamops nafig. (cia is asmemines patirties)