Tema: Re: Dujinio katilo "profilaktika"
Autorius: Night
Data: 2011-08-31 13:51:50
Nesutinku. Dujinis katilas tai ne raketu mokslas, kuris, beje, irgi teoriskai ikandamas. Taigi jei rankos
tiesios ir gavoje koses siek tiek yra, nematau bedos. Kita vertus viena karta susisprogdinsi -
sekanciam gyvenime jau zinosi, ka su "saugikliu nuo dunduku juzeriu" daryti :) As meistro vietoje irgi
pizdulei duociau - tu is jo duona atimi pats krapstydamas :)