Tema: Re: Dujinio katilo "profilaktika"
Autorius: Alv.
Data: 2011-08-31 11:26:06
7 metus veikia, nedariau nieko, nemokejau niekam 200 lt uz pusvalandi, bet
pernai isrinkau degikli (6 varztai , katilas protherm), nupuciau dulkes ir
surinkau atgal. Pazistamo degiklis sudege, nes rusyje kur katilas medzio
apdirbimo stakles turejo ir medzio dulkiu buvo visur ir jos savo darba
padare. O silomokaitis visai neapdeges.
P.S. turiu alternatyva dujiniam, todel ramus :-)