Tema: Re: Dujinio katilo "profilaktika"
Autorius: Kuujis@work
Data: 2011-08-31 12:11:10
šiaip tai AŠ siūlau nekišt nagų prie dujų, bo nejuokingai gali baigtis. Ir
dėl to ir info internete nėr, kad nebūtų darbščiųjų rankų būrelių ten, kur
jų būt negali. Nedasuksi, nedaverši, kažką palenksi, nedavalysi/užkimši -
visokio šūdo gali nutikt.

15+ metų dujinis katilas veikia, šildo vandenį visus metus ir namus kai
šalta. Vieną kartą buvo užsikimšęs dujų uždegimo kanalas, pats pabandžiau
pafixint, išvalyt buvo lengva, bet surinkus neveikė. Atvaręs meistras iškard
davė DAUG pizdulei už tai, kad lendu ten kur negalima lįst. Tada vieną
"saugiklio nuo dundukų juzerių" plokštelę užkišo kur reikia, patikrino, ir
kai viskas buvo čiki - paleido ir veikia tvarkingai.