Tema: Re: Vejapjove - benzinine ar elektrine
Autorius: MinRas
Data: 2011-08-01 12:07:06
dzin tas svoris :) neshiot anos nereikia gi, pas mane yardman 6,5HP bandura
tokia ale ratukai priekiniai kaip maximos vezimelio manevringa ziauriai.
O del to robotuko pas kaimyna toks laksto sakiau kuomet baigsiu su tvorom
ishsilygins krashtai leisiu ir as toki zveri lakstyt :D, anas apibega sklypa
kasdien ir jokiu problemu, neperauga zole plius dar kazkoks stebejimas yra
tashku kad jis nubega pasimieruoja ir jei jam uzkliuna zoles aukshtis mina
pjaut :) papjauna nubega patupi ant elektros vel laksto liuks daiktas, gerai
sako tinginyste technologiju variklis :D.