Tema: Re: Vejapjove - benzinine ar elektrine
Autorius: Evaldas
Data: 2011-07-31 20:07:14
Turiu ir ta ir ta. Pirma buvo elektrine "ai kiek cia tos pievos, uzhteks ir
tos" nau ir ka - uzhteko, bet netyciom atsirado benzinine, dabar elektrine
ilsisi i manau ilsesis amzinai. Pliusu nedaug, bet yra - lengva ir nera
garso, visi kiti tik minusai.
7 arus nudrost su elektrine, nu ka as zinau, reikia turet dafiga laiko, noro
ir kantrybes.
Kadangi zinau, kad tuoj atsiras man priestaraujanciu, kita vertus-  niekas
nenuspres uz tave todel siulau paciam isiprasyt pas ka nors padaryt test
draiva ir tada, manau, klausimu nebekils.