Tema: Re: Vejapjove - benzinine ar elektrine
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-01 09:31:41
Evaldas labai teisingai pasake - viskas priklauso nuo taves pacio ir tavo prioritetu.
Pvz. as uz benzinine - man patinka, kad nereikia sniuro tampytis ji platesne uz elektrine maziau vaikscioti riekia. O zmona uz elektrine jai dzin tas sniuras, jai svarbu, kad elektrine legvesne, plotis mazesnis - manevringesne, lengviau aplink krumelius apvaziuoti palysti. Kitam gi svarbiausiai kriterijus bus kaina - elektrines pigesnes. Elektrines gal tylesnes.

Ir dar priklauso nuo tu 7 aru - kokie jie. Nes jei 7 arai lygios peivops su keliais medeliais tai benzinine bus tikria greiciau ir paprasciau, o ir svoris tiesiai stumiant tikria netrukdys (jei net nesavaieige). O jei 7 arai tai keli gabaliukai pievos issimete tarp namo, gelynu, darzelio, medeliu ir krumu daug, tai gal geriau kokia ir elektrine bus lengviau sukinetis (ypac jei pjaus vaikia, zmona ar vyresnio amziaus zmogus).

O siaip zole abi pjauna :)

T:)