Tema: Re: Atrabotkes pecius - ar verta?
Autorius: partizanas
Data: 2011-06-19 01:13:35
zaidziau ilgai su ta atrabotke. isvados tokios:
1 jei pats darysiu samadielna peciu ir peciaus valdyma, uzsipisi ir nieko
nepagaminsi, arba prasipisi tiek laiko ir isleisi tiek pinigu, kad
ekonomijos neliks
2 nusipirkus aftermarketini peciu issiaiskink visas jo galimybes ir
paskaiciuok ar atsipirks
3 jei ne pats rinksi atrabotke, o pirksi is garaziniu meistru, zinok - kad
jie pila I ta pacia backa ir is varikliu su defektais, gali pasitaikyt
antifryzo, emulsijos priemaisu, ivairiu mechaniniu siuksliu ir kitokios
xuinios, kuri labai prastina arba visiskai gesina peciu. atskirt aisku
imanoma, bet vel - vargo daug.
4 atrabotkes ir oro santykis degimo metu turi but labai siaurose ribose, vos
nukrypus nuo jos labai krenta degimo temperatura, gesta pecius, gali
atsirast stiprus duminimas
5 issiaiskink veikimo principus, ju buna keli - vienas kai su ventiliatorium
puciamas oras ir lasinama atrabotke, ir viskas dega "lekstej", kitas - kai
ant sarato lasa atrabotke o pro sarata puciamas oras, gal yra ir daugiau bet
nezinau. kiekvienu atveju issiaiskink, kokios papildomos irangos reikia (pvz
kompresoriaus), iskaiciuok visa tai I investicijas, patikimuma ir
atsiperkamuma
6 turek omeny, kad jei negausi svarios atrabotkes dideliais kiekiais
pastoviai ( o jos reikia daxuja) ir pradesi pats ieskot per servisus ir
pan., uzsipisi: servisai turi kuo toliau tuo labiau priduot surinkta
atrabotke utilizavimui, nemazai ju patys sildosi ja, todel atrabotke
pasidarius deficitas. ziema kaune uz svarios atrabotkes variklines backa jau
dabar duoda 100 lt.
7 turesi problemu su veziojimu. jei neturi didelios masinos kur su liftioru
galesi sukraut backas arba kitokias talpas, o planuoji zaist su mazais
baciokais tai uzsipisi, uzims daxuja laiko, kiekviena karta perpilant
atrabotke visur prisilaistys, isitepsi rankas ir rubus, masina. plius reikes
papildomu pinigu tarai, pervezimo ir pilstymo irangai.
8 siaip jau jeigu normaliai, tai atrabotke kurent draudziama. optimaliai
peciui degant, viskas ok - nera nei dumu, nei kvapo, gaunama nemazai
silumos. bet jei kazkas peciuje, degikliuose pages, pasikims, nusireguliuos,
prades eit juodi dumai is kamino, visas sklypas sniego bus juodais plemais.
tada gali pradet pist prota kaimynai, siundyt zalius ir tt.
9 jei neturesi patikimos sistemos (o patikima rast gal ir nesunku, bet
brangu, kol issiaiskinsi kas yra gerai, kas blogai, o paskiau kai sumokesi
kalna pinigu uz katila ir visa iranga, ir lauksi kol sistema atsipirks -
gali nutrukt tavo atrabotkes nemokamas tiekimas, tada rukysi), taigi jei
neturesi patikimos sistemos, kuria uzkures galesi kelias dienas but ramus,
tokiu atveju turesi begiot kas kelios minutes I peciu ziuret, tikrint
degima, kuro padavima ir viska kita, su mano bandymais cia buvo didziausias
minusas, kad optimaliam degimui palaikyt reikia pastovios prieziuros. tam
itakos turi ir tai, kad susirinkes atrabotke is bbz kur, gauni skirtingu
markiu tepala, kuris yra skirtingo tankio, tirstumo, ir dar visokiu
parametru, plius su skirtingom priemaisom. tiesa, mano pecius buvo
samadielnas, gal gatavuose katiluose tas viskas
automatizuota/kompiuterizuota, bet toks "protingas" pecius kainuoja
rimtesnius pinigus ir reik skaiciuot kas ir kada atsipirks.
10 jei kas nors sufeilins - tepalo cisterna sandeliavimui, slangos,
siurblys, arba uzges pecius ir nesuveiks tepalo nutraukimo sistema - tada
turesi dideli jovala, ta visa issiliejusi tepala valyt. BET - jei
isssiliejes tepalas kokiu tai budu uzsidegs, jo uzgesint praktiskai
neimanoma. buvo man taip, kad degiklis uzgeso, I katilo apacia pribego
tepalo, o as neatkreipes I tai demesio uzkuriau degikli, jam uzsidegus ir
viskam ikaitus uzsidege ir kokie 3 litrai apacioj esancio tepalo, vaizdas
nejuokingas patikek - visas katilas raudonas nuo karscio, aplink viskas
lydosi, prieit negali nes labai karsta, dumai per kamina eina tokie kad
aplinkiniu namu nesimato. aciu dievui man viskas baigesi gerai nes atrabotke
isdege, mentu ar gaisrines zmones neiskviete, taip ir baigesi. bet as
deginau garaze, tai nebuvo kam uzsidegt, jei planuoji degint namuose, labai
atkreipk demesi I sauguma.
11 nu kiek zmones nusiperka gatavus atrabotkes katilus, tai lyg ir viskas su
jais normaliai, tik tiek kad lieka problema is kur jos normalios tos
atrabotkes. jei planuoji pirkt gatava, pasidomek atsiliepimais apie ta
peciu, paskaiciuok kas bus jei nustosi gaut atrabotke xaliavai. malkas - tai
paskambinai ir atveze, o atrabotke gaut gali but daug vargo
12 visus situs niuansus ivertinus, MANO situacijoje zymiai paprasciau yra
nusipirkt dideli katila reguliuojamo degimo, kurenama malkom. tokiu atveju
uzkrovus degs nuo 12 valandu, iki kokiu 3 paru. jei jau gauni atrabotke,
manau parduok tu ja uz brangiai kas perka, uz tuos pinigus nusipirk
duju/malku, sildykis ir ramiai ir svariai gyvenk, toks butu mano patarimas,
o ta brudna reikala su atrabotke palik entuziastams :)

sekmes konstruojant katiline :)

"Guliu Rukau"  wrote in message news:ithnig$pf6$1@trimpas.omnitel.net...

hm, kokioje cia parapijoje taip smaugti pradejo? jeigu netoli klp tai gal
galeciau padeti su atrabotke, kiek mokesi? :)