Tema: Re: Atrabotkes pecius - ar verta?
Autorius: Eciffo
Data: 2011-06-17 23:29:46
Cia viskas nuo kreivarankiskumo priklauso.
As per 3 sezonus neturejau jokio gedimo , nieks neuzsikiso ir neuzgeso.Sunku
patiket?
O ir siurbliai net ir susale  pompavo lengvai, nes as juos tinkamus
pasirinkau.Grindys mano katilineje visada buvo ir bus  svarios .
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/2133700-=%28461767107

"AMB" <vcbcbh@jh.lt> wrote in message
> kompresorius reikalingas, kad ispustu tepala. reikalu su tokia sistema bus
> tikrai labai daug. kisis ten viskas, ziema susala tas tepalas jeigu lauke
> laikysi, siurbliai sunkiai pompuoja. jau nekalbam apie uzpylimus tepalais
> ant grindu ir t.t.
>  o ir atrabotkes reikia be proto daug. tarkim nesiltintam namui apie 200
> kvadratiniu metru reikia apie 5-6 tonu atrabotkes. is kur tiek gauti?
dabar

> [...]
Pečiai
Beje

Tuomet