Tema: Re: kanalizacijos nuolydis
Autorius: Darius-B
Data: 2011-06-15 22:50:06
As tai galvoju reiketu daryti ne sulinelius o projekta tos kanalizacijos ir
ten bus atsakyta i visus klausimus.

"Julius"  wrote in message news:it8gsl$np$1@trimpas.omnitel.net...

Reikėtu daryti kažkokius perpilimo šulinėliu,nes jei padarysi 9cm/m, gali
būti, kad vanduo netekės sparčiau o šūdas ir liks kur 2m pačiuožęs. O tada
kitas atlėkęs trenksis į jį, o tada dar vienas ir gausis kamštukas. Nesakau,
kad taip gali būti, bet tikimybė yra didelė tam.

"gnt" <dfgjhj@gdfghjdjg.lt> parašė naujienų
pranešime:it8epk$tqj$1@trimpas.omnitel.net...