Tema: Re: medine perdanga
Autorius: dz
Data: 2011-06-12 18:35:09
na pas mane medine perdanga, na ir visa mansarda medine... kol 2 zmones name
gyvena tai kazkokiu nusiskundimu dideliu nera del garso, kadangi turejau
siek tiek medienos ir pats ta perdanga dariausi tai sutaupiau si bei ta.

Jei kam idomu, dariausi sitaip:
1. brusai 25x7 kas 60cm, i tarpus skersiniai tu paciu matmenu, kas kokius
2m, kaliau kiaurai ilgais viniais
2. tarp brusu 20cm isover rulonine vata
3. ant brusu patiesiau, kazkokios minkstos lipnios juostos, ten kokiu 3mm
strorio, jauciu nelabai ten ji reikalinga, bet kadangi turejau atliekamos
tai sunaudojau tikintis geresnes smuginio garso izoliacijos
4.ant virsaus osb gal15mm (tiksliai neatsimenu storio) visu plotu ir daug
varztu
5. po to visu plotu minksta medzio plauso ploskte 2cm
6. vel osb 15mm visu plotu
7. paklotas ir laminatas

--
www.rees.lt