Tema: Re: medine perdanga - BLOGIS
Autorius: malgis
Data: 2011-06-12 14:41:41
Name pasidariau medines perdangas. Daugiau niekada niekada taip nebedarysiu.

Garso izoliacijos nėra (tiesiogine prasme). Kol nepridėjau papildomos
izoliacijos, buvo apskritai galima tarp aukštų susikalbėti. Paskui
(neskaitant vatos tarp balkių ir juodgrindžių) sudėjau 7 mm plaušinį
paklotą, 10 mm cetrį, dar vieną paklotą ir tik tada grindų dangą.

Susikalbėti tarp aukštų jau negalima bet, pvz., telikas girdisi, apie
žingsnius net nėra kalbos. Jei vaikai važinėja savo ten mašinėlėm
viršuj, apačioj jausmas kaip geležinkelio stoty :-D

Be to, balkiai, nors ir daug bei tankiai jų sudėta, siūbuoja - viename
kambario gale vaikai šokinėja, o kitame gale daiktai ant stalelio
straksi. Jei balkiai ilgesni, apkrauti įdumba.

Vienžo. Išleisk šiek tiek daugiau, pasidaryk bent jau surenkamą
perdangą. Medinė perdanga = vargas ir diskomfortas, jokių privalumų
apart kainos nėra (apie žaliasmegenius nekalbam). Aš jau atsižegnojau.

Sėkmės!

Algis