Tema: Re: kaip skaiciuojami pastato aukstai?
Autorius: Pavidalas
Data: 2011-06-10 14:19:10
jo, tik vis nesinori buti zapadlistu ir rekauti pirmai progai pasitaikius,
norisi visiskai isitikinti kad neklystu.
buvau pats ikliuves, nes pradejau pamatus be leidimo nes leidimas strigo del
pigaus architekto kaltes, o bankas buvo termina ikeitimo nustates 1 metai.
tai prazilau per pora menesiu. gerai kad inspektoriu irgi zmoniu esama...

beje, dar labai idomus "faktelis" kad tas kaimynas klausinejo manes ar
neturiu topkes kur jo sklypas uzgriebtas butu, neva jam nereiktu daryt...
dabar tai man visiskai aiskeja kokiu durniumi mane laiko..