Tema: Re: kaip skaiciuojami pastato aukstai?
Autorius: ejs
Data: 2011-06-10 13:40:50
2011.06.10 13:23, Pavidalas rašė:

> tai jei leistinas aukstis 8 metrai tai skaiciuojam nuo garaso grindu? nors
> jis ir rusyje?

pastato aukštis skaičiuojamas nuo jo visų kampų altitudžių aritmetinio
vidurkio iki aukščiausios pastato dalies viršaus (inžinerinė įranga,
kaminai, antenos į pastato aukštį nėra įskaičiuojami).

> o jei viena namo puse zemiau grunto, kita auksciau?

jei užkasta nors viena siena - cokolinis aukštas. Jei grindys žemiau nei
-0,9m iki žemės lygio - rūsys.

> o jei nesutinku tai kaip? formuotu toki 45 laipsniu nuolidi iki mano tvoros?

ir vandens surinkimo lataką palei tvorą. Jei iš gretimo sklypo atiteka
vanduo - gali skaudžiai spardytis.

--
ejs