Tema: Re: kaip skaiciuojami pastato aukstai?
Autorius: ejs
Data: 2011-06-10 13:07:31
2011.06.10 12:58, Pavidalas rašė:
> sveiki,
> gal papasakosit nuo kada skaiciuojamas 1 aukstas, tarkim jei yra pusrusis
> tai aukstas ar ne?

į pastato aukštų skaičių ir tūrį nesiskaičiuoja. Bet į aukštį -
skaičiuojasi. Kolega taip ilipo ;)

> Arba jei is vienos namo puses 3 aukstai (ivaziažvimas i garaza siek tiek
> zemyn) , o is kitos puses 2 (isejimas i terasa is 2 (?) auksto).

jei užkasta (grindys žemiau grunto), tai jau cokolinis aukštas arba rūsys.

> Siaip situacija tokia - matau kad kaimynysteje gausiai vezamas gruntas
> sklypo sukelimui nors sklypas ne duobej, netgi truputi auksciau aplinkiniu.
> Keliama ~1,5m.
> Itariu bus pritaikomas landsaftas 3 aukstu pastatui, nors leidziama 2.
> Nesinori kad mano sklype atsirastu 1,5m atramine betono siena. Ka daryt?
> Beje projektai nederinti, leidimu nera..

tikrai gruntas? Ne statybos atliekos?
Ir šiaip sveika paklaust "o ką jūs čia darot?". Jei atsakymas netenkina
- aplinkos apsaugos agentūroj paklausi "o ką jie ten daro?". Ir darbo
inspekcijoj.

Be tavo sutikimo atraminės sienos arčiau kaip 3m iki sklypo ribos
nepastatys. Siūlau spardytis.

--
ejs