Tema: Re: kuo suklijuoti ziliapjoves ratuka?(KB)
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-06-10 11:39:50
Cia problema su visokiais polietilenais ir ABS plastikais, Loctite ir dar
kazkuris gamintojas turi specialu grunta tam sudui, kuris sumazina
pavirsiaus itampa, tuomet gali klijuoti su belekokiais supermomentais.
Nepigus, deja.
Sitas plastikas tam ir yra sukurtas, kad prie jo nekibtu niekas, netirpdytu
rugstys ir pan. - tokiuose bambaliuose pervezineja chemija, kuri ir stikla
tirpdo.