Tema: Re: kuo suklijuoti ziliapjoves ratuka?(KB)
Autorius: golfietis
Data: 2011-06-10 10:15:58
Kaip jau kazkas zemiau parase - ta ratuka reikia "susiuti". Imi grazteli,
grezioji abipus luzio skylutes ir susiuni su kokia stipresne virvele. Tada
viska uzlieji klijais.

Nepaisant to, kad epoksidine derva prastai limpa prie kai kuriu plastmasiu,
"susiuvus" luzi, ten daugiau jau tikrai nebelus. Ne karta isbandytas budas.

golfietis