Tema: Re: kuo suklijuoti ziliapjoves ratuka?(KB)
Autorius: gidas
Data: 2011-06-10 09:18:28
cia husqvarnos ratas?

pas mane partner zoliapjove, bet ratai tokiu paciu ismatavimu.
joks virinimas beigi klijavimas man nepasiteisino. laike trumpai. nuveziau kazkokiem tipo specElistam i viena servisa, suklijavo/suvirino jie, laike tiek pat, kiek mano tvarkytas. pinigai i bala.
dabar ant partnerio uzdejes husqarnos rata, keista, bet laiko jau ilgai.