Tema: Ats+ BURBISKIU KALVOS??
Autorius: Trolis
Data: 2011-06-07 12:42:14
"Richie" <kieno@reikalas.cia> wrote in message
news:isiumi$l88$1@trimpas.omnitel.net...
> yra pajamtas butas tame kvartale tiesa ne apatinis o kitas aukstas... tai
> bishki "v kurse" (da negyvenu tik)
> - apacioje garazai ten po visais namais ir vidiniu kiemu
> - yra apsauga 24 val. per para, tiesa, mokesi 17 lt men uz tai
> Protingiausia 1 a. atveju manau butu statytis signalizacija ir jungtis pas
> juos I stebejima (dar 15 litu). Aisku nepamirsti pasyvios apsaugos taip
> pat
> - man kas nepatinka 1 a kad gyvensi kaip ant delno. Eis cekavos zoses i
> ziures nevalingai per langa kaip tu ka tik pabudes klyna krapstai prie
> [...]

Vakar nuvaziavau, apziurejau, tai ispudis visai neblogas. Galbut tik idomiai
aatrodo ta tvora su sugedusiomis spynomis per dvi vietas :D

Butai su terasomis i parkinga neatrodo labai sexy- ypac kai jie yra uz
tvoros ribu, tad vienintelis padoresnis variantas yra butas 1a. su svbetaine
i pietvarkarius, o abiem kambariais i siaures rytus. PRasiejus paziurejau,
kad beveik visi butai vakarop zaliuzes nusileide- matyt saule gerai plieskia
:(

O komentuose prisiskaiciau, kad siaurine ten gerai pelyja ir isvis visur
viskas ten labai dregme leidzia. Na ziuresim. reikia dar Burbiskiu kalvas
apziuret. Gal ir apie tai kas nors ka nors zinot? :)