Tema: Re: pirmo auksto buto prob?
Autorius: Salas
Data: 2011-06-06 13:39:56
Na man yra teke gyvent keliuose butuose 1-ame aukste. ( Senos statybos ).
Minusai:
1. Salta. Kol nepajungia sildymo budavo ziauriai salta, pajungus sildyma, -
vistiek gerokai vesiau nei kituose to pacio namo butuose.
2. Matomumas. Visi einantys pro nama, gali ziurineti ka tu veiki namuose,
visa laika juk nelaikysi zaliuziu ar uzuolaidu uztraukes.
3. Triuksmas. Viename bute labai uzknisdavo pacukai nakti besirenkantys prie
laiptines, ir rekaujantys, geriantys, rukantys ir t.t.
4. Vagystes. Nors man asmeniskai tik i viena buta brovesi, ir tai ne pro
langa ar balkona bet pro duris, taciau buti apvogtam pirmame aukste tikimybe
didesne.
5.  Jei noretum isideti kondiske, tai kabinti lauko bloka pirmame aukste
manau jau butu rizikinga del vagysciu.