Tema: Re: off: pirmo auksto buto prob?
Autorius: Richie
Data: 2011-06-06 19:19:30
yra pajamtas butas tame kvartale tiesa ne apatinis o kitas aukstas... tai
bishki "v kurse" (da negyvenu tik)
- apacioje garazai ten po visais namais ir vidiniu kiemu
- yra apsauga 24 val. per para, tiesa, mokesi 17 lt men uz tai Protingiausia
1 a. atveju manau butu statytis signalizacija ir jungtis pas juos I
stebejima (dar 15 litu). Aisku nepamirsti pasyvios apsaugos taip pat
- man kas nepatinka 1 a kad gyvensi kaip ant delno. Eis cekavos zoses i
ziures nevalingai per langa kaip tu ka tik pabudes klyna krapstai prie kavos
aparato  :) na nebent ponas turi polinki I demesiaus paklausa.
- sviesos maziausiai bus matyt

o siaip siulau atvaziuoti ir pasibuti, pasikalbeti su zmonem.... papasakos
tau... : )