Tema: Re: daugiasluoksnis vamzdis TECE
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-05-31 11:36:58
Taip, triukšmas ne iš vamzdžių, o iš fitingų t.y. trišakių alkūnių ir
t.t. Juos padidinus mažės švilpimas.

Nesu aš hidro_profesorius, galiu ir pezėt.

Neužsiimsiu aš matematikom, nes šiand nestovi ant skaičiavimų, bet aš
tau iš savo mažos patirties pasakysiu, kai pas mane iki dušo eina D20,
ir maždaug vidury trasos atsišakoja į virtuvę D16, aš kai prausiuos ir
žmona atsuka virtuvėj vandenį - jaučiu temperatūros skirtumus. Man tai
sukelia diskomfortą. O jei dar būtų atšaka į WC ir prie atsukto vandens
virtuvėj prisidėtų ir WC vandens poreikis - jaustųsi dar labiau. Taip,
kad visi STR'ai jama burnon...

Jei susistatyt visur termostatinius maišytuvus tai tada gal ir nesijaustų...

Geros dienos ;o]