Tema: Re: daugiasluoksnis vamzdis TECE
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-05-30 16:18:14
Man labiausiai nepatiko Kauno skyriaus tEcE staffo arogancija... :)
Ypac kai pabandziau pagrazint kelias likusias prekes uz ~100 lt
Tipo sunaudosi kitam objekte, o as jiem, kad nedarau nieko su TeCe, cia
tik pajungt reikejo gala esama. i vistiek neprieme, nu zodziu dejau
bruksniuka raudona riebu ant ju (ir dar kai ka.... :) )

--
MaRiUs
Kaunas