Tema: Re: daugiasluoksnis vamzdis TECE
Autorius: Atlepausis
Data: 2011-05-30 21:51:18
Kaip prekybininkas sakau henco šūdas, wavinas gėris (iš wavin duoną valgau)

Kaip ng dalyvis sakau, normalus tas henco, tik normaliai pagal visus
reikalavimus kirpt, kalibruot, presuot tvarkingu įrankiu ir nemanau, kad
kas blogo nutiks.

Dėl diametrų tai reik žiūrėt diagramas kiek tavo prietaisas (wc, dušas,
etc) vandens nori, ir kiek konkretaus diametro vamzdis praleidžia. Gali
ateit D20, vėliau mažėjant poreikiui mažint diametrą. Bet, greičiausiai,
pas save jei daryčiaus tai viską D20 tiesčiau nesiparindamas.

O šiaip į dušą ar vonią TIK D20 patariu. Nes užsiknisi laukt kol pribėgs
vonia, arba keiksies duše po "lietaus" galva (na po tokia, kurios
diametras kokie pvz 25cm), reik vandens tokiai normaliai.

Net į WC dėčiau D20 jaučiu. Tyliau pribėginėtų, nes daba "švilpia"
vandenuks.

Sėkmės.

P.S. "Kriauklės" yra jūroje, pas žmones namuose plautuvės ir praustuvės
(o gal praustuvai?). Ir "kranai", jeigu ką, statybose, o pas žmones
maišytuvai, arba čiaupai jei tik 1 rūšies vandenį uždaro/atidaro ;o]