Tema: Re: kaip ikelti kieto kuro peciu i garazo duobe?
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-29 14:44:31
maciau kazkada kareiviu rikiuote nufotkinta (reiks paprasyt, kad duotu ta nuotrauka nuskanuot) Stovi visi , rankas prie koju priglaude, visi mazdau vieno ugio. Nu ir kas, paklausit? Ogi tas, kad matosi-visu rankos mazdaug vienodo ilgio, o pas viena gerokai ilgesnes  :) Kazin ar pas mane rankos 10cm per trumpos ar tavosios per ilgos? Gal dar kas atsilieps, ivertinsim kokios statistinio 190cm ugio zmogaus rankos.

"Tyusas" <agedminas19@gmail.com> wrote in message news:irtabt$9hc$1@trimpas.omnitel.net...
> na su tokia salyga tada reikia kokia ~10 cm nujimti :) tai liepa ~246 cm :)
>
> "Gintas"  wrote in message news:irt9bo$8kh$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pamirsau irasyt salyga-reikia siekti su suspaustu kumsciu, bo gal pas kai
> kuriuos buti nenukarpyti nagai ! Nesistebti! Nesistengi istemti kuno visomis
> jegomis. Atsistoti basomis ir kumsciu , neisitempus pasiekti. Na, kad kad
> galetum , panorejes, stuktelti bent vos.  As savo pamatavau: 235. Tuoj
> padarysim ranku ilgio apklausa :)
>
> "Tyusas" <agedminas19@gmail.com> wrote in message

>>> 0,20)  Viso-2,32 atstuma.  Mano ugis 1,90, istieses rankas (