Tema: Re: kaip ikelti kieto kuro peciu i garazo duobe?
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-27 23:28:47
Atsiliekes nuo gyvenimao matyt esu. O tai kokio gylio ta garazo duobe? Pagal plana isivaizduoju, kad po visu garazu iskastas zmogaus ugio rusys ir jame padaryta katiline?  Laiptais neina katila nuleisti, tad leidi per garazo duobes skyle. O tai garazo duobe galima naudotis pagal paskirti? Juk siaip-rusyje atsistojes, pro lubose padaryt skyle, masinos apziuret nepavyks?

"Tony @ work" <tony@tiltas.lt> wrote in message news:irni6k$90v$1@trimpas.omnitel.net...
> Special for you planelis, malkas stabeliuojam primesdami per duobe.
>
> Tomas
>
> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message

>>> Tony,