Tema: Re: kaip ikelti kieto kuro peciu i garazo duobe?
Autorius: champ
Data: 2011-05-29 11:45:59
nu nezinau kas pas tave per rankos, bet as su 190 pasiekiu 2.57 auksti
nepasistiebes ir mano rankos tikrai ne iki keliu:)

"Gintas"  wrote in message news:irsv2d$tli$1@trimpas.omnitel.net...

Jei rase, kad patalpos AUSKTIS 2,20, tai stovedamas tokioje patalpoje ant
grindu-noredamas pasiketi masinos dugne prisukta varzta turi iveikti
patalpos auksti 2,2, perdangos stori 0,12 cm ir masinos pakabos auksti (apie
0,20)  Viso-2,32 atstuma.  Mano ugis 1,90, istieses rankas ( nesistiebdamas)
tiek ir tepasiekiu. Taciau juk pasiekti neuztenka? Istiestomis kaip styga
rankomis varzto neatsuksi :)