Tema: Re: OT: lemputės
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-05-27 08:45:46
As bandau daimint su Liregus daimeriu, man jis tiko tuo, kad tinka bet koks
pultas. Tik kai nusipirkau nauja TV pasirodo naujo TV pultas netinka, visi
kiti namie esantys tinka. Kaip rusai sako nesudba matyt.
Tai daiminasi laabai nenoriai nes pas mane dar pries LED elektroniniai
transformatoriai. pamazint galima iki kokiu 50 proc, o paskui mirksi arba
aplamai uzgesta.