Tema: Re: OT: lemputės
Autorius: Edvinas
Data: 2011-05-26 12:07:01
2011-05-26 12:03, Saulius74901 rašė:
> Tai i paieskas, tik kainos ir modeliai skirias.
> Tarkim ar tikrai reik stalinej lempoj E27 modelio lempos, jei ji sviecia
> kokiu 25 laipsniu kampu?

Stalinėj lempoj man išvis lempų nereikia, nes vaikų amžius toks, kad jie
pamokų dar neruošia.

Reikia lempų šviestuvuose. O jie pas mane tokie, kad reikia sukti E14
arba E27 lemputes. Ir ne šiaip spingsules, o dažniausiai su minimum
600lm šviesos srautu. Tai kazkaip nelabai matosi tų LED lempučių,
sugebančių taip šviesti. Kiek bežiūriu, tai dažniausiai jos yra
200-250lm, kas atitinka 20W kaitrinę lemputę.