Tema: Re: OT: lemput?s
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-05-26 11:41:36
Kalbu ne apie globalias zemes bedas, o apie tai, kad reik pradet naudot tai,
kas taupo energija per laika ir duoda kazkoki efekta. Iljiciaus lemputes ir
Halogenai irgi ne is zemes iskasami, o gaminami tu paciu kitaijcu. Sviesa
mane tenkina (jei nemeluojant ne visur tenkina, bet jau turiu minciu kaip to
sivengt).
Beje dar klausi koki TV ziuriu?? Ar cia manes??
Aisku plazma, bet ji naudoja energijos 20 proc daugiau nei LCD o rodo
graziau, tuo tarpu Iljiciaus lempute naudoja energijos kokius 10 kart
daugiau nei LED, o sviecia geriau tik su isimtimis.