Tema: Re: Oras-oras SS'as ir rekupas ...
Autorius: miegapele
Data: 2011-05-26 08:43:30
tepaliniai radijatoriai ir burzuika kol malku gaunu uz dyka (darbe paletes
utilizuoju i kamina). Turimas oras-vanduo ss vandens tem pakelia iki 45-55
laipniu. sito sociai manyciau. galingumas ss 5 kw to irgi sociai. tiesa dar
sitam briedui nuosekliai prijungsiu boileri kad vanduo pries patekdamas i
pagrindini boileri (kuri sildo tenas) pradzioje susisiltu mazesniame nuo ss.
na si sistema man  investiciju nereikalauja ir konstravimas ivairus labai
jau arti shirdies, tad bandysiu pazaisti. a vdrug gausis.