Tema: Re: Oras-oras SS'as ir rekupas ...
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-25 15:56:04
> rekuperatoriu su ss gamina ir nemazai, tik beda jog jie siluma ne is

Zinau vieninteli 5kW galingumo Genvex. Gal galetunei mano zinias praplesti?

> lauko pasiima o tik transportuoja is vieno kanalo i kita. kitaip sakant
> papildomai is lauko nepernesa, bent jau tokiu nemaciau, o tik kiek
> variklis shyla tike ir dadeda. vo jei rekupas su isoriniu garintuvu tai
> butu ciki.

Taigi MaRiUs ir rase, kad tuomet reikalingi 4 kartus pralaidesni
ortakiai. Vedininimo oro kiekiui, su kai kuriomis islygomis, pakanka to
kas istraukiama is patalpu. Turint didesni galinguma, nesigauna su
vedinamo oro kiekiu pernesti siluma. Taip pat SS sildo ora iki kokiu 30
laipsniu, o daugiau ir vel elektra teks naudoti. Tuomet jau geriau
statyti atskira sildymo prietaisa kambaryje ties oro padavimu.
Pavyzdziui ale fankoila be ventiliatoriu.