Tema: Re: Oras-oras SS'as ir rekupas ...
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-05-25 16:31:39
Rekuperatorius pats is saves yra tik silumos grazinimo irenginys. Jei
norime pasildyti, turim paduot siluma is kazkur kitur i paduodama ora.

Gamina rekuperatrius su SS padavime ir ismetime, bet ne namams skirtus.
Musu toks rekuperatorius stovi Alytaus sporto rumu 50M baseino vedinimui
:) Baseino, kurio ismetamam ore yra daug dregmes ir ja sukondensavus
galima gauti zenklu silumos kieki, kuris keliu metu begyje atpirks
silumos siurblio kaina.
Dar viena problema su rekuperacija ir SS yra ta, kad zenkliai kintant
oro srautui (skirtingi greiciai ir t.t.) kinta silumos nuemimas nuo SS
kondensatoriaus ir garintuvo sildymas, todel reikia labai preciziskai
suskaiciuot kad neperkaitint/nepershaldyt freono, nes tada SS dirbs
tuscia eiga ir tai bus neefektyvu beigi kenkia kompresoriui...
Trecia problema, kad rekupas turi buti parinktas su didesnio slegio
ventiliaotriais, kad iveikti SS silumokaiciu pasipriesinima. Ta salygoja
didesnes el. sanaudos (nu gal cia nezymiai bet...)
su D100 Ortakiu sildymo galimybe statyciau po dideliu klaustuku vien del
istekejimo greicio/garso :)
Ir aplamai klausimas buvo apie galimybe prie standartinio rekupo
sistemos pastatyt SS pilnam namo sildymui iki -kazkietai C , kas mano
nuomone nelabai imanoma.

--
MaRiUs
Kaunas