Tema: Re: naujos statybos butas Vilniuje prie miðko
Autorius: spakainas
Data: 2011-05-23 08:47:31
Jei jau taip normaliai kalbant, tai nematau nei vieno namo pliuso. Man
butas kur kas geriau: gali pėsčiom nueit iki miesto centro, išgert alaus
vakare prie upės, nereikia su taksu trenktis belenkur. Nematau visiškai
jokios prasmės rytais stovėt po valandą kamščiuose važiuojant po 30 ir
daugiau km į darbą. Nepatogu vaikus į darželius, mokyklas vežiot ir t.t.
Namo man reiks kai būsiu pensijoj, kad būtų kur po lauką kapstytis. O
kol gyvenu aktyvų gyvenimo būdą - namas tai inkaras po kaklu. Pradėjai
penktadienį pjaut žolę, žiūrėk jau sekmadienio popietė. Ot zjb.
Namą pateisinu tuo atveju, kai turi atliekamą limoną sklypui įsigyt, bet
kai tas namas už 30 km tai nafig. Nu nebent darbas su miestu nesusijęs,
tada liuks.