Tema: Re: naujos statybos butas Vilniuje prie miðko
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-20 14:43:55
On 05/20/2011 02:24 PM, spakainas wrote:
> Labai gausiai taupant grubiai gaunasi 10k virtuvė, 10k vonia ir 20k kas
> liko...

nu tegu bus taip kaip sakai, nes vidaus irengimas labai jau
individualiai kainuoja. tai man idomu ka kainu fanatikai galvoja
prasydami po 200-300-400-500 kLt uz buta? be vidaus irengimo, ten tera
BENDROS sienos, grindys ir lubos. nu dar ant visu isdalinta zemes kaina
ir kitas mizeris, kurio kainose atrodo nebaisiai daug kas gaudosi.
juk tik tam ir statomi DAUGIAbuciai, nes tai ekonomiskai efektyviau,
tiek statybos savikaina, tiek eksploatacija (teorine).
man rodos tokie zmones nera mate individualaus namo dezutes savikainos.
buto atveju dezutes savikaina turetu buti bent 3x-4x mazesne, nes kitaip
nera prasminga statyt daugiabucius namus. statytojai tiesiog zeriasi
nesveikus pelnus uz plytas ir tiek. kad ir koks butu butas, uz ji moket
daugiau kaip 100 kLt yra absurdas, ir greitai tuom isitikins didziausi
pigimo skeptikai :)