Tema: Re: naujos statybos butas Vilniuje prie miðko
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-18 13:42:18
On 05/18/2011 01:27 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Mikalda, cia tu?

vadink kaip nori, man px. tuo paciu tonu gal net pats varei, kai pries
2-3 metus sakiau kad normalu nama uz 1000 Lt nuomosimes o butus uz
mokescius isnuomos. rezultate dabar namas nei tiek nekainuoja o uz
sildyma ziema praktiskai nemoku ir tai dar manau kad reiks kaina musti,
nes kuo toliau, tuo bustas lietuvoj maziau vertas. ir savininkai ta
supranta, kuriems realiai reikia parduot/nuomot tai leidzia kaina ir
perdaug nesispardo. tik bankai ir stambios agenturos gali sau leisti
laikyt uzkonservuotus objektus ir laukt 'geresniu' laiku. ka jie ir daro
kiek imanydami platesniu mastu.