Tema: Re: Komentarai apie nama
Autorius: Unknown
Data: 2011-05-15 17:42:21
Kaip jau rase - permazas namas uz perdidele kaina.
11-12 m2 miegamieji - tikrai labai mazi - net jei tai butu ekonominio buto
kambareliai, o cia juk namas.

Be to, ivertink - kur laikysi rubus, buities rakandus - jei tam pasiruoses
paskirt viena is "miegamuju" - OK, bet jei ne - turesi statyt (sienines?)
spintas ir tada is tu kambareliu isvis nieko neliks. Nebent tavo seima
tokia, kad iskart gali paskirt viena is kambareliu but rubine ir sandeliuku.

Garazas 18 m2 irgi ne fontanai. Kazkur juk reikes ir zoliapjove pastatyt,
padangas sukraut, irankius susidet, bulviu maisa ziemai ir t.t.

Zodziu IMO labai-labai ekonominio dydzio namas uz neekonomine kaina - uz
tiek iki dalines pasistatytum pats ir butu pagal tavo norima isplanavima ir
manau bent keliasdesimt kvadratu didesnis.

Ir dar - pardavimui statytas namas, tai patikek - kur tik galejo sutaupyt -
ten ir taupe, jei nuspresi pirkt - nusivesk statybose raukianti zmogeli, kad
ivertintu.

Sprest aisku tau :-)