Tema: Re: Komentarai apie nama
Autorius: S
Data: 2011-05-13 17:55:34
Asmenine nuomone - per mazas.
Kambariai mazi, visi miegamieji po 12m2, faktiskai 1-2 is ju bus bus vaiku
kambariai, tai didesni tikrai nepamaisytu. Sakyciau tevu miegamasis turi
buti iki 20m2, vaiku kambariai palei 16-18m2. Tada nesijausi ankstai. Ypac
jei namas kazkur laukuose, kurenti turbut reiks kietu kuru taip ar taip, tai
papildomi kvadratai esminio skirtumo nesudaro.
Ir is viso, jei jau stogas buvo tokios formos darytas, tai kodel jo
nepakelti dar bent 1m ir turetu kelis kambarius 2a.
Garazas tik vienai masinai, kai seimoje ju buna bent dvi tai tikrai.
Sau tokio uz tokia kaina niekada nepirkciau - uz 200K tokio dydzio nama iki
tokio baigtumo lygio tik geresnio isplanavimo tikrai pasistatytum pats. 120K
liktu sklypui.