Tema: Re: Komentarai apie nama
Autorius: S
Data: 2011-05-13 17:48:19
Truputi del saslikines nusisneketa.
8a pats tas, priklausomai nuo namo dydzio ir jo padeties sklype.
Jau ko ko, bet vietos ne tik saslykinei bet ir stalui su lietsargiu vietos
tikrai pakankamai, nebent nama statysi i centra, vieno auskto, 400m2, tada
gal jo.
Jei rinktis nama uzmiestyje, kur zeme pigesne, su mintimi tureti dar
pirtele, gal net ir prudeli ir pan, tada 15a pats tas.