Tema: Re: Nuomones del islplanavimo
Autorius: Dizzy
Data: 2011-04-25 19:57:30
vietos niekada nebus per daug, bet ją išlaikyti reikia taip pat. O
energetiniai resursai tikrai ne pigyn eina... Žinoma, norėčiau ploto gal
250m2 , bet žiūriu į tai blaiviai ir ekonomiškai išskaičiuotai. Šį
kvadratūra iš išskaičiavimo. Sąmata, kuri nebūtų man kilpa po kaklu visam
gyvenimui.

"Ruta"  wrote in message news:ip48sm$p13$1@trimpas.omnitel.net...

Am 25.04.2011 18:40, schrieb Dizzy:
  Šiuo
> metu išsiverčiu 1.5k 48m2 bute. Nėra poreikio tiek vietos. Plius dar yra
> vaikų kambarys, o vaikų kol kas tik 1.

Dėl vietos poreikio.... Klysti. Aš irgi panašiai galvojau, kai gyvendami
panašaus kaip tavo dydžio bute 3, ieškojom sprendimo - atrodė, kad iš
bėdos ir 60 kvadratų pakaks, o jau 90 -idealu.

Dabar 4-iese gyvenam 145 kvadratuose ir negalvojam , kad vietos per daug
:)))