Tema: Re: Nuomones del islplanavimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-25 19:44:16
Ne beda. Bendrabuty irgi ne beda gyvent, bet patikek - tikrai tegu buna tos
durys.

"Dizzy"  wrote in message news:ip48al$ocs$1@trimpas.omnitel.net...

apgalvosiu. Gal iš tambūro duris galima bus padaryti. Nors nėra bėdos 2.5m
pereiti lauke, nors ir 20C būtų. Galvojau garažą iš vis kaip atskirą pastatą
net statyti.

"eimaz"  wrote in message news:ip483q$o5q$1@trimpas.omnitel.net...

cia net minciu neturi kituokiu but, kad i garaza nera patekimo per nama.
taip paskaiciavus i garaza per diena nueinam kokiu 20 kartu, jei ne daugiau.
aisku ten mano visi irankiai, pagalbine patalpa, 2-as saldytuvas ir t.t.