Tema: Re: Nuomones del islplanavimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-25 19:39:30
Nu ir begiosi i ji per lauka? Tau to reikia? Ziema ypac. Plius papildomos
durys vistiek tures buti is lauko. O pas mane ten tik vartai.

"Dizzy"  wrote in message news:ip47r1$ntj$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane katilinės nėra, kasdienė mašina niekada nestovės šiame garaže.
Greičiau jai pavėsinė bus skirta. Garažas skirtas pomėgiui, vyriškiems
užsiėmimams.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Manau geriausias sprendimas (nes toks pas mane ;)) - garazas - tamburas,
namas. Kad ir ziema. Eidamas i masina ash neprivalau nei pats
apsimutruriuot,nei vaiku iki ausu supakuot. I masina ilipam sausom kojom -
jokios dregmes. Garazo vartus atidarau tik ilipes i masina. Gryzus tas pats.
Sedziu siltoj sausoj masinoj. Atsisegiojes jau. Ivaziuoju, uzgesinu, uzdarau
garazo vartus. Ramiai islipu. Jei reikai ka nesiot - prieangyje esntis
sniegas - px. Esant namie prisireikia kokio daikto is garazo - nuo atsuktuvo
iki kokio sloviko su agurkais - nereik eit per lauka. Katiline pas mane irgi
garaze. Sugalvojau kazka pasukt - tik I tapkes isispyraiau ir einu. Jei
lauke sniegas ir reiktu per lauka - galvot reikia. Apie tai,kaip
ekonomiskiau beje nekalbu. Kalba apie tai, kaip man patogiau.

"ejs"  wrote in message news:ip472e$n4g$1@trimpas.omnitel.net...

On 04/25/2011 07:18 PM, Linas Petkevičius wrote:
> P.S. IMHO. Galiu pagrist.

įdėmiai.

Rimtai, nes labai dažnai tenka girdėti priešingą nuomonę.

--
  ejs