Tema: Re: Ar butina armuoti
Autorius: AurimasB
Data: 2011-04-07 15:09:54
va labai teisingas kometaras.

1 zingsnis pasidaryt konstruktyvo dali, pamatus teisngai padaryt, grunto tyrimus rekomenduotina.

kaip ir sake argumentas kad sienos su tinklekiu netrukines del tinklekio tai neikinis, jei netuks, vadinasi ir be tinklelio nebutu truke 99poc. atveju.

taupyk kaiptik reikia, tie po 1 proc gali susidaryt nemenkos sumos, o sudejus tai kas nebutina jokios naudos neatnes, geriau jau klozeta brangesni nusipirk, kuriuom naudosies ir matysi kasdiena..